انتشارات اهورا قلم| وارد شوید| ثبت نام کنید

نکات مهم خرید از سایت

مشتریان گرامی لطفا به موارد ذیل توجه فرمائید:

خواهشمند است قبل از ثبت سفارش، اطلاعات درج شده برای محصول مورد نظر را اعم از قیمت، مشخصات، ویژگی و … به دقت مطالعه فرمایید.

هنگام دریافت محصول، فاکتور خود را با محتویات بسته کنترل نموده تا نام محصول و مبلغ، مطابق سفارش شما باشد. در صورت وجود مغایرت پس از دریافت سفارش (کالایی ارسال نشده باشد یا اضافی ارسال شده باشد) با واحد پشتیبانی به شماره 06142249124 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما، شما را راهنمایی نمایند.

از پرداخت هر گونه وجه اضافی تحت عنوان(انعام،پول برگشتی و…) به رساننده مرسوله خودداری فرمایید.

 

شرایط بازگشت محصول:

اگر کالای خریداری شده معیوب باشد و یا نقص داشته باشد و یا از نظر ظاهر یا مشخصات با اطلاعات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد ،خواهشمند است حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت سفارش با واحد خدمات پس از فروش به شماره 06142249124 تماس گرفته و موضوع را به کارشناسان اطلاع دهد تا هماهنگی های لازم صورت پذیرد.درصورتی که بعد از بازه زمانی 24ساعت مشتری متوجه معیوب بودن کالا شود، انتشارات اهوراقلم از پذیرفتن فاکتور مرجوعی معذور است.

 

در صورتی که مشتری به هردلیلی قصد عودت کالا را دارد خواهشمنداست ظرف مدت 7 روز پس از دریافت سفارش و از طریق تماس با واحد خدمات پس از فروش انتشارات اهوراقلم به شماره 06142249124 اطلاع دهد. درصورتی که مشتری بعد از بازه زمانی 7 روز پس از سفارش تصمیم به مرجوع کردن کالا بگیرد، انتشارات اهوراقلم از پذیرفتن فاکتور مرجوعی معذور است.

پس از بررسی کالای مرجوعی توسط کارشناسان بخش پشتیبانی،در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع داده شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود،همان محصول برای مشتری ارسال می شود که هزینه برگشت محصول و ارسال مجدد به عهده مشتری خواهد بود.

 

هنگام برگشت محصول خواهشمنداست به همراه کالای برگشتی،فاکتور خرید نیز ارسال گردد و از نوشتن هرگونه توضیحات اجتناب شود.

هزینه برگشت کالا جهت ارسال به انبار انتشارات اهوراقلم به عهده مشتری می‌باشد.

در صورت ارسال کالای معیوب و یا ارسال اشتباه کالا، مشتری کالا را از طریق پست عودت داده تا کالای جدید ارسال شود و ضمن عذرخواهی بابت مشکل پیش آمده هزینه ارسال برعهده انتشارات اهوراقلم می‌باشد.

رفتن به بالای صفحه

اطلاعات

خدمات

  • سفارش استخراج مقاله از پایان‌نامه
  • سفارش ترجمه
  • سفارش چاپ کتاب
  • سفارش مشارکت در نگارش پایان‌نامه
۹۱۶۶۴۱۵۸۹۴
با ما در تماس باشید

تمام حقوق این وب‌سایت متعلق به انتشارات اهوراقلم است.