سوالات متداول
کالاهای مورد نیاز خود را به سبد خریدتان اضافه کنید. بر روی سبد خرید کلیک کنید.بعد از بررسی قیمت کالاها، تعداد کالاها و… بر روی گزینه تسویه حساب کلیک کنید.آدرس و مشخصات گیرنده را ثبت کنید(تمامی موارد باید به درستی وارد شود) بعد از ثبت آدرس، گزینه آدرس را انتخاب کنید. سپس شیوه ارسال سفارش را نیز انتخاب کنید.در این مرحله کل فاکتور به همراه تعداد کالاها و قیمت آن ها و شیوه ی ارسال سفارش به شما نمایش داده می شود. اکنون وارد مرحله پرداخت از طریق درگاه بانکی شوید.
امکان دارد کالاهایی که از قبل به سبد خرید خود اضافه کردهاید ناموجود شده باشد که در این صورت عبارت” ناموجود” در زیر عنوان کالا با رنگ قرمز نشان داده میشود و میبایست کالا را از سبد خرید حذف کنید تا گزینه تسویه حساب فعال گردد.
هزینه ارسال با توجه به تعرفه های شرکت پست ج.ا.ا براساس وزن کالا و مسافت و شیوه ارسال محاسبه شده و در مراحل ثبت سفارش (قبل از ورود به درگاه پرداخت بانکی) برای کاربر محاسبه و نمایش داده میشود.
خیر، به صورت پرداخت درب منزل امکان پذیر نیست و جهت تکمیل ثبت سفارش میبایست مبلغ از طریق درگاه بانکی پرداخت گردد.
خیر، پس از ثبت و تکمیل سفارش(پرداخت)امکان اضافه کردن کالا وجود ندارد.
دقت کنید پس از پرداخت هزینه از طریق درگاه بانک، باید روی گزینه ی تکمیل خرید کلیک کنید اگر این کار را انجام داده اید و مبلغ ازحساب شما کسر شده است ولی وضعیت سفارش شما “سفارش تکمیل نشده – مبلغ پرداخت نشده ” است، مبلغ کسر شده حداکثرطی 72 ساعت کاری به حسابتان باز می گردد.دقت کنید ممکن است از طرف بانک پیامک جهت بازگشت مبلغ ارسال نشود و می بایست گردش های حساب بانکی خود را چک کنید.
لطف کنید با شماره 06142249124 تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه ضمن راهنمایی، پیگیریهای لازم جهت رفع مشکل را انجام دهند.
لطف کنید با شماره 06142249124 تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه ضمن راهنمایی، پیگیریهای لازم جهت رفع مشکل را انجام دهند.
از صحیح وارد کردن رمز دوم و اطلاعات کارت بانکی خود مطمئن شوید و در صورت رفع نشدن مشکل به بانک مربوطه مراجعه نمایید.